Marketing a obchod


Profil absolventa

Specializace Marketing a obchod provede studenta světem komunikace a reklamy, produktového designu, cenotvorby i vývoje distribučních řetězců, a to jak v kombinované tak i prezenční formě. Dozví se více o tom, jak funguje mysl spotřebitele, jak dělá každodenní rozhodování od nákupu ovoce přes výběr banky po osobní automobil. Překvapivě to ve většině případů není příliš racionální volba a i tato úskalí v rozhodování spotřebitelů studentům odkryjeme. Student se tak naučí pracovat s daty a informacemi, na základě kterých bude schopný dělat marketingová rozhodnutí o ceně produktu jeho umístění v obchodní síti a propagaci. To vše jak v hmotném tak digitálním světě. O absolventy svedou boj firmy z mnoha oblastí, jelikož jsou dnes marketingová oddělení součástí struktury v téměř každé úspěšné organizaci.

Uplatnění

Uplatnění najdete v marketingových odděleních se zaměřením na B2C a B2B trhy; jako specialisté marketingové komunikace a reklamy; v obchodních organizacích na pozicích obchodníků nebo nákupčích.

Vybrané předměty

  • Marketing služeb
  • E-marketing
  • Marketingovou komunikaci
  • Nákupní marketing